Gummihjul Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Heisann. Ny her på forumet og forsåvidt ny når det gjelder å skru litt selv. Etter at jeg kjøpte Haynes boka så har jeg gjort litt selv på bilen. Er jo litt morro. Har slark i hjelpesnekke men sliter med å få løsnet kulebolten. Har prøvd med endeleddavtrekker men får ikke festet den på undersiden skikkelig(for liten åpning under på avtrekkeren - biltema sak med åpning 19mm). Har ikke lyst til å bruke brytegaffel heller da jeg er redd for å ødelegge pakningen. Noen gode tips ? Endret Mai 29, 2009 av Gummihjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Finn noe å bryte med i den retningen leddet skal, og slå med harde, bestemte slag på det godset som kula går igjennom. 3-4 slag, så pleier det å løsne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gummihjul Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Prøvde, men denne sitter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg