bull7 Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 finnes det noen midlertidig løsning til hvordan man får av startsperre sånn at jeg kan kjøre bilen på møller for å kode nøkler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Tyv koble:D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hmm, møller trenger jo ikke bilen din for å kode nøkler. Startsperrekoden har de jo. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 tyv koble bilen gjør jeg ikke. =) ringte møller i stad for å bestille time og da fikk jeg beskjed om å taue bilen dit. så jeg skjønner ikke hvorfor jeg må taue bilen til møller hvis dem ikke trenger bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hjelper ikke å tjuvkoble bilen heller... da hadde jo hele poenget med startsperre vært borte! Rart at bilen må taues da, men hvis de sier det,så stemmer det sikkert. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 for at du skal kunne kode om så må du være vag connecta der nede å tror ikke du skal kode om nøklene bare kode nøklene til startsperra er ikke bare bare men det er men men hihi :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 må nok taue den til møller. mista nøklene til bilen. selvfølgelig det eneste settet jeg hadde. bestillte nye fra tyskland. og nå må nøklene kodes. da jeg bytta hjernen sist så sa møller at jeg ikke trengte å kode nøklene til bilen for jeg hadde ikke nøkler som måtte kodes men nå viser det seg jo at møller tok feil igjen. og det er jo ikke akkurat første gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg