kimbos Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei! Bilen min rykker og napper. Spesielt når den har stått lenge. Men den kan også begynne å rykke etter å ha kjørt en stund. Følte først at det var spesielt når det var vått eller kaldt. Men den rykker og napper noe ellers og. Andre dager kan den være helt fin en periode. Har skifta tennplugger. Hva kan jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbos Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hehe! Forresten er det en 1997-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Pluggledninger kan være lurt å bytte. Sitter pluggene langt ned i toppen på disse? Isåfall kan det også være fuktighet nedi plugghulla. Det, i kombinasjon med gamle pluggledninger/plugghetter kan føre til rykking. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbos Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Pluggledninger kan være lurt å bytte. Sitter pluggene langt ned i toppen på disse? Isåfall kan det også være fuktighet nedi plugghulla. Det, i kombinasjon med gamle pluggledninger/plugghetter kan føre til rykking. Kan man i tilfelle gjøre noe med fuktigheten der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Det første du må gjøre er å finne ut om det faktisk er fuktig der. Det blir ofte fuktig i plugghulla hvis du har tatt en motorvask i det siste, men det samme kan skje i fuktig vær. Hvis hettene og ledningene er gamle, blir de mer ømfintlige for fukt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbos Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Har fått tips om at det kanskje kan være luftmassemåler. Noen som er enige? Og for en som har 12 tommeltotter ved håndtering av bil, hvor er luftmassemåleren? Hehe! Men gjøre det selv skal jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornito Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Har fått tips om at det kanskje kan være luftmassemåler.Noen som er enige? Og for en som har 12 tommeltotter ved håndtering av bil, hvor er luftmassemåleren? Hehe! Men gjøre det selv skal jeg... Skjekk plugger og kabler. Kan også være coil. pleier å sprekke. Da fjusker den en del å til slutt ikke starter. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Fant du ut av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg