Larsen's Motorsport Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Godag:) Eg lurte på kass olje som eg skal bruke på min Opel Vectra B 1996mod er Bensiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Det kommer jo helt an på hvor mye penger du har lyst til å legge i det. Det som antaglig har blitt brukt ved service på Opel er GMs 10W-40 delsyntet. Den er relativt rimelig og bør være bra nok. Jeg bruker GMs helsyntetiske 5W-30 på en X20XEV og er strålende fornøyd med den, men den er litt dyrere. Min mening er at det er bedre å bytte olje/filter ofte og kjøpe en fornuftig priset sak enn å bruke 5-600 på noe du bytter sjeldnere. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Takk for svar:) Kor du får kjøpt GMs helsyntetiske 5W-30? Skal bytte olje filter og:) Her nett kjøpt bilen så vill helst ha kontroll på kortid ting er gjort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Den får du i hvert fall kjøpt på Opel. Har bare sett den der og i delebutikker som har spesialisert seg på opeldeler. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen's Motorsport Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Takk for Hjelpa du:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg