rakett Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hei. Fikk meg en clatronic ar 737 dvd spiller idag, han jeg fikk den hos sa at når man slår den på så kommer det en feilmelding i displayet hvor det står noe om bremser. nå har denne spilleren en ekstra kabel bakpå hvor det står "handbrake" ellerno lignende.. kan det være så enkelt at den må ha strøm på den kabelen for at den skal funke? hadde vært skikkelig snopt hvis noen skulle klare å trylle fram en brukerhåndbok, men all hjelp mottaes med takk :) MvH Roar Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 nå har denne spilleren en ekstra kabel bakpå hvor det står "handbrake" ellerno lignende.. kan det være så enkelt at den må ha strøm på den kabelen for at den skal funke? Sett på ann jord så funker det fjell:) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 så enkelt altså..? synes han nevnte at han hadde prøvd å sette den på jord, men kanskje jeg bør ta strømmen etter å ha kobla alt sammen? hm..dette må forskes på :) takk for hjelpa sålangt ^^ Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg