Padwart Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg har en stående, og har prøvd å lete litt rundt bare for morro skyld, ser ikke ut som om de er så vanlige, mulig jeg tar feil. Er det noen her som har en sånn? Og kanskje litt peil på hva som kan være kult å gjøre med den? ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Disse er ikke så mange av nei. Du kan se på mazda-ogn.org forumet å få tips der, men disse er utrolig pene med senk, kantfelger, tona ruter og en fet japsepotte:) Synes jeg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padwart Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ja! Noe sånt jeg tenker på, bare noe helt enkelt for å få den til å skille seg litt ut fra mengden ^^, Har ett sett med BBS felger som ligner på disse: http://www.streetdesign.no/?id=21642 (bare søkte på felger på google bildesøk :P) Vet ikke helt om det kommer til å se bra ut.. Får ta å slenge dem på en dag og se når jeg får tid. Bilen er jo hvit så tipper det kommer til å se rimelig teit ut. Får se hva jeg finner på ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 har denne gått i mysen tru? :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Skal du ha jordebil? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg