Marza Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Har nå da et problem på bilen min... Virker som den fusker og mister draga når jeg gasser.. Kan også brått kenguruhoppe... :angry: Turboen? Hadde en diagnose test i dag, den fant 2 feil: *Maksimalt ladetrykk overskredet (Sporadisk feil) *Blandingstilpasning (Sporadisk feil) Kan det da kanskje være motorstyrenheten som feiger? Dårlig kontakt? Lambdasonden? Eller kan det være at den får falsk luft? Håper noen kan hjelpe meg! Takk på forhånd!:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marza Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Dette skjer periodisk.. etter noen mil kjøring, deretter kan jeg stoppe, og starte, hvor den vil begynne å fuske 5 min etterpå! Ingen som har noe idè på hva det kan være?:sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 spesifiser gjerne litt mer i topic enn bare "trøbbel hjeeeelp" Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 har du bleedventil eller justerbart turbotrykk? og har du turbotrykksmåler? chip? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 På min 1.6L så hadde jeg problem med at jeg fikk dårlig drag når jeg trykka pedalen i bånn, kjentes ut som om den bremsa litt først. Kunne også dø ut i kryss og "kenguru"hoppe enkelte ganger. Test å ta av tanklokket, det fikk jeg beskjed om å prøve i går. Etter jeg tok av lokket så fuska ikke bilen mer. Satt på lokket igjen, og den døde nesten med en gang. Så kan være dårlig lufting i tanken mente verkstedet. Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marza Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 har du bleedventil eller justerbart turbotrykk? og har du turbotrykksmåler? chip? Har verken turbotrykksmåler eller chip... hvordan kan jeg se om jeg har justerbart eller bleedventil? takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Prøv det jeg sa. Kan være dårlig lufting i tanken som lager mye trykk. Ta av lokket (kan skvulpe ut litt om du kjører hardt i svinger osv) men prøv å kjør litt uten for å se om det gjør noe. Bilen min har aldri gått så reint før, etter jeg tok av lokket. Verkstedet mente at det kanskje var luftingsrøret som kunne være tett. Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 om du har bleedventil eller justerbart turbotrykk ser du på slangen mellom megnetventilen og wastegaten. er det et hull i den eller noe så får du feil trykk. samme om det er koblet på en annen ledning på den mellom megnetventilen og wg..eller så kan selve magnetventilen eller wg være gåent. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg