Nilsenrr Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 hei! lurer på om dere kan hjelpe meg!.. jeg har skifta toppakning på bilen! og bilen var fin lenge! så begynte den og lekke! så skifta jeg vannpumpe! så ble den gulle god igjen! lekker ingen ting nå! men plutselig nå da! (3 dager siden skifte av vannpumpe) så lot jeg bilen stå på tomgang i 45 minutter så kokte den? noen som har peiling på hva det kan være? Vannpumpe er i orden og toppakning er i orden.. men kan det feks være vifte eller termostat? hva tror dere? Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Luft i systemet. Prøv å luft anlegget. Skru opp lokket på tanken hvor man har på kjøleveske og la bilen stå å gå med den oppe, og fyll på om det blir lite der. Det vil nok hjelpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Sjekk og reima til vannpumpe(liten reim nedi der). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsenrr Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 ja vet den reima der.. la merke til at den er litt slakk når jeg satte sammen.. skal "lufte" litt og sjekke reima så får vi se :) takk for tips Siter Audi A4 95 1,8 x Honda Civic 93 1,5 Vtec x Ford Orion 87 1,6 x Mitsubishi Eclipse 97 x VW Passat 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg