Ja__9 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Hei hei.. Passaten har vært vanskelig å starte den siste uka, ble verre og verre for hver dag så jeg byttet glødeplugger, men problemet var der fortsatt. Det som sjer er at jeg kinner i ca 6 min så starter den til slutt og røyklegger alt rundt meg på en radius på 40 m :wank I går begynte den å fjuske ekstremt ved kjøring og røyk noe helt ekstremt når den ligger å jukser... hører ingen uvanlige lyder fra motor eller turbo, barra at heile greia rister... Nå starter den ikke i det hele tatt :sick Luft i dieselsystemet? Ikke registrert feillager på VAG diagnose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 bump........ haster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg gjetter på at dieselpumpa har daua. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Jeg gjetter på at dieselpumpa har daua. Nop, nappet av røret, massevis av diesel der :D men har gitt hjelpestart til 2 biler denne uken.. kan jeg ha drept hjernen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Det ville vært rart synes jeg. Hadde kanskje vært greit å få dratt den til et verksted? Hva slags farge er det på røyken når du får start på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det ville vært rart synes jeg. Hadde kanskje vært greit å få dratt den til et verksted? Hva slags farge er det på røyken når du får start på den da? langt til nærmeste verksted og det er snakk om autolat.. så den er vel ikke kjent for å bli slept så langt :p grå røyk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulars85 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 prøv å måle spenningen til glødepluggene, for det kan jo hende enten feil med gløderelè eller noe så lite som sikringen til glødingen. Sikringen til gløderelèet sitter vel på torpedoveggen i motorrommet og er vel på 30 amper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 prøv å måle spenningen til glødepluggene, for det kan jo hende enten feil med gløderelè eller noe så lite som sikringen til glødingen. Sikringen til gløderelèet sitter vel på torpedoveggen i motorrommet og er vel på 30 amper. gjort.. funker fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Høres ut som passaten til en jeg kjenner. Batteriet hans gikk føyken, og da ble bilen jævla merkelig. Automaten gikk bananas, og bilen fuska og jaga som bare faan. Bytta batteri, så gikk den klokkerent. Tok litt tid før vi i det hele tatt tenkte på en så simpel ting som et forpult jævla batteri. Det er i hvertfall værdt et forsøk =):sick Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.