algaman Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 jeg har bestemt meg, golf 4 GTI blir d uansett. så jeg snuser rundt omring hvis noen har noen gode forslag til kjøp så setter eg pris på at dere skriver de inn her på denne tråden.. jeg har snust litt på denne.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=362180 hva bør man gi for denne bilen som er nok helt strøken? på forhånd takk :D Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 er ikke det bilen til en på forumet??? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 d kan godt være..er ikke helt sikker..hadde jo vært greit hvis d var..:) noen som veT? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har du sjekket ut anonsen og bildene av denne bilen på Evo.no? hvis ikke, så er linken her. http://www.evo.no/gti/index.php Har sett dene bilen på treff i Bergen, og den er helt sinnsykt strøken. Tror nok ikke denne går billig. Må nok et stykke oppover på 200 000,- tallet. Påkostet mye denne. Han heter forresten Kenvab her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by algaman jeg har bestemt meg, golf 4 GTI blir d uansett. så jeg snuser rundt omring hvis noen har noen gode forslag til kjøp så setter eg pris på at dere skriver de inn her på denne tråden.. jeg har snust litt på denne.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=362180 hva bør man gi for denne bilen som er nok helt strøken? på forhånd takk :D Bilen er vannvittig bra den, har hatt en eier før Kennth kjøpte den. Har selv sett bilen på nærhold og den fremstår som ny. Alt som er gjort med bilen er gjort profesjonellt, det er ikke noe hobbymekk. Klart en av de råeste, om ikke den råeste Golf IV'en i Norge :) Han kaller som som som sagt tidliger Kenvab her på forumet. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 fyyyyyyy feite for en biiil! :)))) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Heisann. Ja for dei som skulle vere interressert i bilen så hadde eg tenkt meg en pris mellom 260-270.000. Da følger absolut alt med og oxo dei originale delene. Send meg gjerne en mail for flere bilder og mere info viss dette er av interresse. Mvh Kenneth Vabø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by Kenvab Heisann. Ja for dei som skulle vere interressert i bilen så hadde eg tenkt meg en pris mellom 260-270.000. Da følger absolut alt med og oxo dei originale delene. Send meg gjerne en mail for flere bilder og mere info viss dette er av interresse. Mvh Kenneth Vabø Solgt bilen nå????? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenvab Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Darkstar Solgt bilen nå????? Ja no er bilen solgt ja. Eg Fikk det eg ville så alt er bare velstand. Eg skal se om eg får lagt ut bilde av nye bilen. Det endte opp med en Audi S4 2000.mod 2.7 Bi Turbo. Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Kenvab Ja no er bilen solgt ja. Eg Fikk det eg ville så alt er bare velstand. Eg skal se om eg får lagt ut bilde av nye bilen. Det endte opp med en Audi S4 2000.mod 2.7 Bi Turbo. Mvh Kenneth Gratulerer både med salget og nye bilen, gleder meg til å se den ;) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Kenvab Ja no er bilen solgt ja. Eg Fikk det eg ville så alt er bare velstand. Eg skal se om eg får lagt ut bilde av nye bilen. Det endte opp med en Audi S4 2000.mod 2.7 Bi Turbo. Mvh Kenneth Raska på Kenneth! Bilder! Stasjonvogn? Har du installert bur til bisken? Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg