Gå til innhold

Lille Cab`en

Ranger emnet


Håvard P

Anbefalte innlegg

Her er familiens siste investering, en Golf cab, 87 mod som er bygd om til eldre look.

Da er min største drøm blitt virkelighet, men desverre vet jeg ikke så mye om denne bilen, hvem som har gjort jobben, og hva som er blitt gjort, hvis det er noen her inne som kjenner den i gjen, har info ang bilen, eller en prosjekttråd jeg kan linke meg til, så hadde jeg vært evig takknemlig.

Forresten så har den fått et godt liv her oppe i Hammerfest.

Legger ved noen bilder.

 

 

IMG_1947.jpg?t=1242933296

 

IMG_1949.jpg?t=1242933362

 

IMG_1954.jpg?t=1242933428

 

IMG_1952.jpg?t=1242933467

Endret av Håvard P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne ble bygget av Cheron(leif egil) her på forumet i 2006 om jeg husker rett.. han hadde prosjekttråd, men slettet den etter en stund. kan skrive under på at han gjorde en adeles utmerket jobb. han er nøye og hadde god smak angående finnish og utseende (på bilen :p) hehe.

 

ta godt var på bilen. den er utrolig pen. forhåpentligvis enda.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, det var synd at prosjekttråden var slettet, den skulle jeg gjerne fått tak i for det er en meget pen og veldig bra utført bil.

Det eneste jeg kommer til og gjøre med årene, er og få jobbet en del interiøret på den.

lille golfen kommer til og bli tatt kjempe godt vare på, det kan jeg skrive under på.

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn et par bilder til.

Hadde planer om at når vinteren kommer og den er parkert,skal jeg prøve og få begynt og jobbe litt med interiøret, Kunne tenkt beg skinn interiør eller lignende, er det noen som har noen gode sider man kan kjøpe interiør, eksteriør eller motordeler til Golf, eller forslag?

 

IMG_2031_2_3.jpg?t=1243341021

 

IMG_2125.jpg?t=1243341178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår