Gå til innhold

kjøp av annlegg (900 se)

Ranger emnet


sveintoreh

Anbefalte innlegg

noken så vett kor ein får kjøppt bil stereo annlegg som passe til saab 900 se.. er orginalt integrert spiller som sitter i bilen nå(med 6 cd veksler i bagasjerommet)..

 

hadde vert grett å fått veta om ein bilstereo spiller så konne ha erstatta den gamle spilleren min:)

 

er verken mp3 eller mulighet til å koble bass til, så det hadde vert gerett med et bytte..

 

send ein link viss du vett om nåke:)

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en 2-din spiller i den (hvis du ikke har 1-din spiller og da har et sted å legge ting over eller under spilleren).

2-din spiller har de fleste spiller produsenter.

 

ja det er ein 2-din spiller som du seier..

måle er somregel det samme på alle 2-din spillerane?

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja din størrelse er en standard som alle produsenter bruker, så du har et stort utvalg å velge blandt med alt fra vanlig radio/cd/mp3 til radio/cd/mp3/navigasjon/Ipod kontroll osv.

Alt kommer ann på hvor mye du skal legge i annlegget.

Jeg liker best Pioneer sine, men det er en smak sak.

Endret av E320 Avantgarde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare takke for en liten kjøretur vi hadde sammen fra sveio til byen. Var ganske morsomt, helt til du forsvant ;)

Kjører en sølvgrå 900 med Pioneer i bakruta om du husker.

 

Jeg anbefaler aboslutt Pioneers spillere, har ikke så mye erfaring med 2din spillerne, men regner med det er samme forsterker i dem som de vanlige. Jeg har selv en pioneer 700 bt, som er helt fantastisk!

 

Om du lurer på noe mer er det bare å spørre, har et helt fantastisk anlegg i min egen, uten å skryte for mye ;)

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Først vil jeg bare takke for en liten kjøretur vi hadde sammen fra sveio til byen. Var ganske morsomt, helt til du forsvant ;)

Kjører en sølvgrå 900 med Pioneer i bakruta om du husker.

 

Jeg anbefaler aboslutt Pioneers spillere, har ikke så mye erfaring med 2din spillerne, men regner med det er samme forsterker i dem som de vanlige. Jeg har selv en pioneer 700 bt, som er helt fantastisk!

 

Om du lurer på noe mer er det bare å spørre, har et helt fantastisk anlegg i min egen, uten å skryte for mye ;)

 

haha kult:D ja kan stemma det, va ute å kjørte litt den dagen;D

fin bil du har.. må ta ein tur innom sveio ein dag så eg får hørra annlegge ditt osv;)

 

så må du se på mitt når eg er ferdig;D?

kjøppte ein 2-din jvc spillar med bla blåtann og usb port den fungere veldig grett..

 

bass kasse osv holde eg på å bygge nå:yodude:

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d ;) men må sei eg misunne deg litt turboen din da, men det får vel eg og når eg bytte ut t 9-3 ;D

 

Mulig eg tar turen innom sveio ein gång, ellers e vel du litt mer i haugesund enn eg e der. Bistår gjerne med råd om du trenge det.

Blåtann å usb e et must i dag ja, heilt enig.

 

Kass årsmodell e din? Har du gjort noe med motoren, turbotrykk etc?

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja kjekkt med turbo, drar litt bedre då;)

ja er ein del i haugesund, sikkert oftare en du er i sveio:P

 

altid kjekkt med nåken så har peiling, så råd om annlegg osv e bare kjekkt:D

 

det er ein 96 mod, motoren er det kun satt på dump ventil og sportsfilter..

men ska få chip i an, om ikkje så lenge :yodude:

 

saab hope hjelpe meg med det i byn

det glede eg meg til:D

Endret av sveintoreh

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d ;) men må sei eg misunne deg litt turboen din da, men det får vel eg og når eg bytte ut t 9-3 ;D

 

Mulig eg tar turen innom sveio ein gång, ellers e vel du litt mer i haugesund enn eg e der. Bistår gjerne med råd om du trenge det.

Blåtann å usb e et must i dag ja, heilt enig.

 

Kass årsmodell e din? Har du gjort noe med motoren, turbotrykk etc?

 

.

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår