Gå til innhold

Rally på gol

Ranger emnet


Kjetilr

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

– I tillegg vurderer Birger Gundersen å gjøre comeback i rally. Gjør han det, har han sagt at han ønsker hjelp av oss, forteller Morten Østberg.

– Vi eier også en bil som Henning Solberg har disponert den siste tiden, en Mitsubishi EVO VI. Denne trenger vi en fører til, legger rally-manager Østberg til.

 

 

 

 

--kan bli morro

 

Dalsjø har overtatt bilen til henning så regner med det er gammle til Dalsjø som Morten Østberg har i stallen sin......

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke den gamle til rune (dalsjø) som dem har i reserve men den nyeste som henning bygde.

 

både den nye og den gamle bilen til rune står på verkstedet om dagen for vi driver og bygger nye motorer i begge to som må være ferdige før helgen, blæ rally er et slit i blandt.

 

jeg skal forhåpentlig vis til gol i helga vis vi får orden på bilen, får toppen tilbake på torsdag.

 

den gamle bilen som rune hadde er nesten gått som solgt til pelle erland fra mandal

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal dit. har hytte der oppe med gangavstand til en av de gode svingene

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvoMan

– I tillegg vurderer Birger Gundersen å gjøre comeback i rally. Gjør han det, har han sagt at han ønsker hjelp av oss, forteller Morten Østberg.

– Vi eier også en bil som Henning Solberg har disponert den siste tiden, en Mitsubishi EVO VI. Denne trenger vi en fører til, legger rally-manager Østberg til.

 

 

 

 

--kan bli morro

 

Dalsjø har overtatt bilen til henning så regner med det er gammle til Dalsjø som Morten Østberg har i stallen sin......

 

birger skal vel kjøre volvo??på meldt med det... gleder meg til å se nasjonal bila først.. er alltid spektakulært pluss at en venter på de store gutta etterpå..;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kay arne

det er ikke den gamle til rune (dalsjø) som dem har i reserve men den nyeste som henning bygde.

 

både den nye og den gamle bilen til rune står på verkstedet om dagen for vi driver og bygger nye motorer i begge to som må være ferdige før helgen, blæ rally er et slit i blandt.

 

jeg skal forhåpentlig vis til gol i helga vis vi får orden på bilen, får toppen tilbake på torsdag.

 

den gamle bilen som rune hadde er nesten gått som solgt til pelle erland fra mandal

 

hmm okey, er det to evo 6 ere det da? hvor kommer den nyeste ifra? også har østberg evo wrc for det var jo den siste til henning !! og første henning sin går fortsatt i sverige? eller er det den dalsjø "låner"? mange spørsmål nå hehe men du sier noe annet en det Østberg sa hehe men tror deg jeg så er ikke det men vil vite

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

henning kjøpte vel 2 biler samtidig og da kjøpte dalsjø den ene med det samme.. så "kjøpte " henning en til og sveinsvoll brukte den andre litt.. var det ikke slik??? Kjøpte sveinsvoll den evo`n eller???

 

men ta de to første til henning så er henning sin solgt til sverige, sveinsvoll leide den av han svenske eieren, så kjøpte henning ny bil og det var den første WRC bilen , en sammler bil.. men i følge han kay arne så er det enda en her nå da? hmm

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henning solgte aldri noe bil til sverige, den bilen sveinsvol leide er den som dalsjø har nå.

henning har tatt in tre evo6 den første til dalsjø, den som dalsjø har nå (den har bare gått fire løp, første løp elverum i fjord) og den han kjører selv nå som kansje er solgt til tommas skie.

 

dalsjø låner ingen bil den er kjøpt og betalt.

 

alt dette vet jeg for att jeg er mekaniker til dalsjø, og jeg snakker mye med dem andre som kjører også snakke seinest med henning på onsdag

TEAM BILRADIOHUSET

thumb_sett%20fra%20siden.jpg www.splnorway.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Starter vel med ss 2, og ser det an utover dagen! Enn du?

 

tenker vi går for ss2 vi og.. kan en eventuelt dra en gol tur å så dra tilbake for ss7..:)

 

du får heie hvis du ser 2 like karer i blå dresser..:)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår