Bjørgvin Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hva synes folket kler disse bilene? Hadde nettop sett meg ut dotz mugello, men de var visst ikke så lett å få tak i. Så da er det disse jeg selv har i tankene: -BBS lm replica -Tomason Tn4 -Rs4 versjon 1 -MTM bimoto replica Leser her i det siste at det blir subbing med 225-40-18 og moderat senk. Men her spiller jo også ET inn. Har ET35 på bilen nå og syns felgene ligger passe langt ute. Så ET45 blir nok kanskje litt kjipt for å prøve å unngå subbing? Har dere noen forslag på felger til maks 15k? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hva med Brock? Eller Keskin? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Blir 19" for stort på disse bilene? Vet det går på, men ser det dumt ut? Blir ikke kantfelger. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Synes det er tøft med 19 toms jeg :) Har 19 på min a4 men det er litt vel sinnsykt når jeg kjører over 2 mil med grusvei om dagen:) Skal ned til 18 nå. Jeg kjører med 235/35/19 nå med moderat senk å det går veldig fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 MTM bimoto felgene hadde vært konge, hvis du får de med MTM logoen. Ellers ser de ut som RS4 felger. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Du får jo selvfølgelig 19-felger på disse bilene, men etter min mening ser det alt for stort ut og bilen blir alt for høy. 17 eller 18 er penest på B5-karosseriet synes jeg da :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Bilen blir vel strengt tatt ikke noe "høyere" Går jo ned på profilen. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Den blir nok litt høyere jo :) Selv om du går ned i profil, vil ikke omkretsen bli helt lik;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Bilen blir vel strengt tatt ikke noe "høyere" Går jo ned på profilen. Jo, det blir den. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg