sirolsen84 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei! Jeg vil lakke interiøret mitt. Har et ruglete plast interiør, tviler på at det er en suksess å lakke rett på. Hvilke metoder og evt grunning, lakk etc.. har andre hatt suksess med? Sparkel og pussing? Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirolsen84 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Ikke hele da selvfølgelig:) Bare midtkonsollen... Siter Live for nothing or die for something Fiat Punto GT;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Jeg ville ha pusset ned det ruglete og grunnet og lakket. Tror det er det beste ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Bare å våtslipe med et fint pussepapir, tørke godt og grunne med plastgrunning + et lag med [fargen du vil bruke] lakk. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg