@lpher Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Mr.Stream Har dere vært borti noe slikt @lpher? Yupp...shure have :) Men for å være på den sikre siden....stikk innom en forhandler...etter at du har kjøpt spilleren og prøv fj.kontrollen opp i mot spilleren.... :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Funker "greit nok" men den var som sakt bedre i Celicaen min der spilleren stod lenger nede.... Samma her....brukte omtrent bare rattfjernkontrollen jeg...i Celican... :) ...men i Supran så er stereon vinklet mot føreren...og med hånda PÅ gearspaken...så strekker jeg ut to fingre...og justerer volumet...så rattfjernkontrollen ble fjernet ganske raskt den :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Nå har jeg bestilt Pioneer DEH-P7500 fra Bilradiospesialisten for 4490,- :) Jeg glær meg til jeg får den! Hehe.. Trenger vel ikke noe andre kabel-greier itillegg til spiller'n vel...? :confused: Skal stå ien Golf III 95 modell forresten..og jeg har en gammel Pioneer kassett spiller fra før..:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Oleee Nå har jeg bestilt Pioneer DEH-P7500 fra Bilradiospesialisten for 4490,- :) Jeg glær meg til jeg får den! Hehe.. Trenger vel ikke noe andre kabel-greier itillegg til spiller'n vel...? :confused: Skal stå ien Golf III 95 modell forresten..og jeg har en gammel Pioneer kassett spiller fra før..:rolleyes: Visst det ikke er en ISO kontakt i bilen din fra før, så kjøper du en overgang i fra Golf kontakt til ISO, også er det bare plug an play :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Oleee Aaaaah! :) Er ratt-kontrollen noe å anbefale...? Halla Oleee, jeg har både rattmontert og ekstra fjernkontroll til golfen min. Den ekstra kontrollen ligger enten godt plassert i hånda mi når jeg har inntatt rånestilling -eller så ligger den i midtkonsollen. Har ingen dårlige erfaringer med den rattmonterte kontrollen -tvert i mot, den er ypperlig og eneste gangen den er litt "vanskelig" er hvis det er sterkt sollys som forstyrrer signalet. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Er ikke Deh-77MP en clee look spiller? er denne akk lik på 7400 eller 7500? med tanke på MP3 delen? og har den ikke de samme innstillignene som 7400 el 7500? mvh Du har nok rett i at DEHP77MP har arvet litt mer enn bare litt av DEHP7400/7500...men det som er det viktige er at den har endel mer påkostet lyddel...og akkurat DET er ikke å forakte ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg