TransMedia Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Nei. Det er et aktivt delefilter (går på strøm), og skal inn før forsterker. Et passivt delefilter derimot skal ganske riktig inn mellom forsterker og sub, men det blir minst én filter-spole... ...til en langt høyere prislapp, og medfører et par andre "problemer", så ikke tenk på det. Og jeg har ikke noe slikt delefilter, fant det produktet her: https://okelektriske.secure.flexiweb.no/productview/19393660/ Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Jeg fikk testet subwooferen i en annen bil, og der fungerte den ypperlig. Så da må problemet ligge med forsterkeren eller cdspilleren min. Har bestillt delefilteret nå og håper dette gjør susen. Takk for hjelpen :) Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg