LangFørr Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har en kompis med noen spørsmål om Opel'n sin: Toppakningen røyk på bilen som første problem. Fikk denne bytta, sammen med registerreim, strammehjul og vannpumpe. Etter dette har Co2 på den blitt veldig høy (så får ikke eu-godkjent den. Bilen går ganske jevnt, men litt rykkete ved noen spesielle omdr. Har også bytta pluggledninger og plugger. Fikk Opel til å høre på den, og de mente det kunne være noen av ventilene som var gått. Noen som har noen gode forslag om hva det kan være? Er det enkleste bare å bytte motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Katalysatoren har daua, tror nå jeg da. Feilen har fått er garantert høy CO, ikke CO2. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.