jimmen Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen som har erfaring med xtremecar.no og elutstyr.no? Rask levering er det jeg tenker mest på! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 el-ustyr er har grei leveringstid, par dager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 xtremecar bruker litt lang tid til tider. + står at de har ting på lager men så får du mail etter et par dager å da har de ikke alikevell.. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Satset på elutstyr nå jeg. takk takk! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Skulle tro elutstyr virket litt seriøse.. fikk beskjed om at jeg skulle fått varen innen 20.mai. Nå sitter jeg her da, uten spiller og ikke svar å få fra de. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 hmm,pakken er sikkert på vei,aldri hørt om noe tull med elustyr jeg nei. kan jo hende at det er posten som er trege.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Man må også tenke over at leveringen er ikke bare et firma sin jobb; det er også posten. Blir veldig feil og la noe gå negativt utover ett firma hvis de er "treige", hvis det viser seg at de poster tingene samme dagen, men det er posten som fucker det til :) (ikke at noen har hentydet noe mer, men følte for og få det ut) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Har pratet med de nå, fikk beskjed om at varen ikke var på lager alikevel. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert Kristoffersen Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Svar til tomandreee`s kritikk: Jeg vil først og fremst påpeke at vi ikke opplyser om at en vare er på lager uten at den faktisk er det. Så vil jeg påpeke at vi faktisk i vår webshop for øyeblikket har ca 4000 produkter liggende ute. En stor andel av disse er på lager og jeg vil tørre å påstå at 80-85% av alle ordre vi får inn sendes iløpet av 0-4 virkedager. Produkter med lengere leveringstid markeres tydlig med dette på produktsiden. Hos fleste av våre leverandører har vi tilgang til lagerbeholdingen å kan som regel svare deg umiddelbart på hvor lang leveringstid du kan forvente på ditt produkt om du ringer oss. Til slutt vil jeg bare si at vi jobber meget aktivt for fornøyde kunder å vi hadde ikke overlevd i snart 6 år ved å surre med levering osv. Selvfølgelig kan det glippe for oss også i ny og ne, det kan det hos alle. Robert Kristoffersen XtremeCar.no Endret Juni 4, 2009 av Robert Kristoffersen Siter www.xtremecar.no Bilstereo - Styling - Multimedia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg