Bhaija Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hei Når jeg svinger med min MB C 220 så kommer det en slags slure lyd, noen som vet hvorfor? Skifta til sommerdekk for litt siden,hvis dt har noe å si. Itilegg trekker bilen til høyre og noen ganger til venstre når jg kjører. Vet noen hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bhaija Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Dette kan jo være alt mulig. Alt i fra utslitte drivledd til en katt i motorrommet. Vi trenger flere ledetråder. Jekk opp og dra litt i hjulene. Hører eller merker du noe unormalt? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Er felga brede da? omdet er da du svinger, om felga/dekka er brede, å tar borti f.eks plastik under hjulbuen, så vil det vell komme en slik ulyd. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Har du sjekket at dekkene dine ikke skal gå en bestemt rulleretning? Se på siden på dekket om du finner 'rotation' å en pil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Om bilen din drar litt fra side til side, og lager slags subbelyd kan det jo høres ut som spennvill spissing, men den kommer jo ikke uten videre, kan du ha felger med helt spennvillt innpress? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olarødsand Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Kan være mansjettene eller drivleddet. Hører du en slags knekkelyd når du svinger tipper jeg på drivleddet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg