mongojokke Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Fått rotet meg inn på forumet her jeg også da,så får se om jeg får lagd en liten tråd om min bil. Info: Audi A4 1.8 TQ 2004 mod Foreløpig arbeid: 19" R8 replica sommer hjul Montert cruicekontroll Montert STOR kjørecomputer (FIS) BSR PPC chip steg 1 (196 hk) Bestilt takspoiler Lyst på: Senk BSR effektanlegg Soting av vinduer S4 lister S-line extriør Fjerne hengerfeste RS4 pedalsett Matt aluspeil Noen bilder: Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Pen bil :) Planer om å senke den? Hvor mye betalte du for cruice controllen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Pen bil :) Planer om å senke den? Hvor mye betalte du for cruice controllen? Takk for det..:pray Prisen er ikke reell da en i familien er ansatt i møller så fikk ordnet det billig..men koster ca en 3500-4000 kr hos møller ferdig montert tenker jeg.. Ja senk står øverst på ønskelista. Litt usikker på hva men tenker det blir justerbart av noe slag Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Riktig valg av bil ;) Fin bil, å med de planene du har blir dette spennende=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen som er heldige her..! Gratulerer med flott B6, med nydelig farge:)! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Takk takk alle sammen..Får mest sannsynlig takspoileren min idag så blir spennende å få på denne.Avant gjør seg med det!! Ellers får jeg se hva pengene rekker til,flytter om 5 uker også gitt,så da må det styres med det! Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja, det gjør seg med spoiler, uten tviiiil!:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja, det gjør seg med spoiler, uten tviiiil!:) Ja veldig najs.Hva limte du takspoileren din med? Kanskje du kan ta en shine på bilen min etter at jeg har flyttet eller?hehe..gamle eier har hatt den i børstevask siden den var ny:drunk: hehe..flytter til sandnes Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da fikk jeg takspoileren min..er montert,står å herder og koser seg.Ellers er skiltplata foran gone og montert audi.no skiltpate bak. Bilder kommer imorgen.Ellers blir det soting av frontlykter snart regner jeg med Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja veldig najs.Hva limte du takspoileren din med? Kanskje du kan ta en shine på bilen min etter at jeg har flyttet eller?hehe..gamle eier har hatt den i børstevask siden den var ny:drunk: hehe..flytter til sandnes Jeg limte den med Tech 7:) Funker enormt bra;) Ja selvfølgelig kan jeg gjøre det:) Er bare til å sende meg en PM eller mail vett;) hva skal du ned her å gjøre egentlig:)? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Jeg limte den med Tech 7:) Funker enormt bra;) Ja selvfølgelig kan jeg gjøre det:) Er bare til å sende meg en PM eller mail vett;) hva skal du ned her å gjøre egentlig:)? Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt. Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro. Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spagarage Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt.Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro. Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig Jasså, så du klarte å finne deg en Sandnes-dame som fikk deg til å flytte, gode greier=) Mye fint å se å her ;) Når flytter du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt.Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro. Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig Allright:) Ja, etter en skikkelig rens så blir det mye lettere å holde bilen ren:) Jeg sliper jo MAKS om jeg må, og da fjerner/reduserer jeg det meste av småriper osv.. Om jeg må, så våtsliper jeg også:) Men gi meg en lyd når du har fått med deg B6en ned hit, så skal vi alltid holde av garasjen en dag for deg;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Jasså, så du klarte å finne deg en Sandnes-dame som fikk deg til å flytte, gode greier=) Mye fint å se å her ;) Når flytter du da? jada..møtte hun i army'n faktisk.hehe! Flytter 2. uka i juni. Men drar på ferie nesten med en gang. Kommer tilbake i august! Noen flinke solfilm-montører som er billige i sandnesområdet eller? Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongojokke Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Allright:) Ja, etter en skikkelig rens så blir det mye lettere å holde bilen ren:) Jeg sliper jo MAKS om jeg må, og da fjerner/reduserer jeg det meste av småriper osv.. Om jeg må, så våtsliper jeg også:) Men gi meg en lyd når du har fått med deg B6en ned hit, så skal vi alltid holde av garasjen en dag for deg;) Ja skal gjøre det vettu.Høres ut som en god plan :) Siter Audi a4 2004 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg