Gå til innhold

Min Audi A4 B6

Ranger emnet


mongojokke

Anbefalte innlegg

Fått rotet meg inn på forumet her jeg også da,så får se om jeg får lagd en liten tråd om min bil.

Info:

Audi A4 1.8 TQ 2004 mod

 

Foreløpig arbeid:

 

19" R8 replica sommer hjul

Montert cruicekontroll

Montert STOR kjørecomputer (FIS)

BSR PPC chip steg 1 (196 hk)

Bestilt takspoiler

 

Lyst på:

 

Senk

BSR effektanlegg

Soting av vinduer

S4 lister

S-line extriør

Fjerne hengerfeste

RS4 pedalsett

Matt aluspeil

 

Noen bilder:

 

DSC00311.jpg

 

DSC00312.jpg

 

DSC00314.jpg

 

DSC00316.jpg

 

DSC00317.jpg

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil :) Planer om å senke den? Hvor mye betalte du for cruice controllen?

 

Takk for det..:pray Prisen er ikke reell da en i familien er ansatt i møller så fikk ordnet det billig..men koster ca en 3500-4000 kr hos møller ferdig montert tenker jeg..

 

Ja senk står øverst på ønskelista. Litt usikker på hva men tenker det blir justerbart av noe slag

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig najs.Hva limte du takspoileren din med?

 

Kanskje du kan ta en shine på bilen min etter at jeg har flyttet eller?hehe..gamle eier har hatt den i børstevask siden den var ny:drunk: hehe..flytter til sandnes

 

Jeg limte den med Tech 7:) Funker enormt bra;)

 

Ja selvfølgelig kan jeg gjøre det:) Er bare til å sende meg en PM eller mail vett;)

 

hva skal du ned her å gjøre egentlig:)?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limte den med Tech 7:) Funker enormt bra;)

 

Ja selvfølgelig kan jeg gjøre det:) Er bare til å sende meg en PM eller mail vett;)

 

hva skal du ned her å gjøre egentlig:)?

 

Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt.

Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro.

 

Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt.

Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro.

 

Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig

 

Jasså, så du klarte å finne deg en Sandnes-dame som fikk deg til å flytte, gode greier=) Mye fint å se å her ;) Når flytter du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble karroseri-lim fra innotec på meg..Skal visst være sykt sterkt.

Ja,hadde vært fint med en shine.for den er ikke særlig pen i lakken.ingen bulker eller skader,bare dårlig behandlet. Er ikke vits for meg å sette igang og rense og polere,for det blir ikke bra,men etter en god shine først er det lettere å holde den pen vil jeg tro.

 

Skal flytte til Sandnes pga av dama.Hun er derfra,så vi kan bo billig der mens hun studerer ferdig

 

Allright:)

 

Ja, etter en skikkelig rens så blir det mye lettere å holde bilen ren:) Jeg sliper jo MAKS om jeg må, og da fjerner/reduserer jeg det meste av småriper osv.. Om jeg må, så våtsliper jeg også:)

 

Men gi meg en lyd når du har fått med deg B6en ned hit, så skal vi alltid holde av garasjen en dag for deg;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så du klarte å finne deg en Sandnes-dame som fikk deg til å flytte, gode greier=) Mye fint å se å her ;) Når flytter du da?

 

jada..møtte hun i army'n faktisk.hehe! Flytter 2. uka i juni. Men drar på ferie nesten med en gang. Kommer tilbake i august!

Noen flinke solfilm-montører som er billige i sandnesområdet eller?

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright:)

 

Ja, etter en skikkelig rens så blir det mye lettere å holde bilen ren:) Jeg sliper jo MAKS om jeg må, og da fjerner/reduserer jeg det meste av småriper osv.. Om jeg må, så våtsliper jeg også:)

 

Men gi meg en lyd når du har fått med deg B6en ned hit, så skal vi alltid holde av garasjen en dag for deg;)

 

Ja skal gjøre det vettu.Høres ut som en god plan :)

Audi a4 2004 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår