Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet


Fastlane09

Anbefalte innlegg

Jeg valgte kvartsgrå for å slippe å vaske for mye for jeg blir gal i hue av å kjøre møkkete bil (grått= møkka synes ikke så godt) alacocaina. Gleder meg når jeg kan ta vårvask innvendig, få av skiboksen og sette på mine 255/19 sommerdekk..hehe

 

Hadde ikke så mye valg ang rutene. Kunne bare velge lakkfarge for dette er en av 8 jubileumsbiler som Møller Ensjø solgte til en svært gunstig pris. Selgeren sa han fikk ett forklaringsproblem når fakturaen kom og at det kun ble nudler til middag frem over...hehe

Han ga meg mer rabatt på jubileumsrabatten :tannløs:

 

Er ett par irritasjonsmomenter er det ved bilen, hvilken idiot hos Audi ville ha stoffmatter og ikke plast inne i hjulbuen? De gjorde det sikkert på tanke med isolasjon, men da burde de ha heldekkene plast med ullete materiale utapå for møkka går igjennom mattene og inn i isolasjon etc (?) Annen ting er lyktespylerene, de dusjer jo hele j**** bilen hver gang :(

Ellers er jeg veldig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ingenting er bedre enn en nyvasket bil både utvendig og innvendig med sommerdekkene på :D

Ingenting er bedre enn å ha en god følelse etter å ha gjort et godt kjøp ;)

 

Jeg byttet inn en sort Golf 2005 model i Audien som var VELDIG rød da jeg kjørte fra selgeren, det var en heftig overgang.. Skvatt når jeg kjørte forbi butikkvinduer på grunn av fargen hehe

 

Stoffmattene i hjulbuene holder godt på saltslapset ja..

Lyktespylerene ruler!! Hvis du ikke ønsker å spraye ned hele bilen så er det bare å skru på parklysene så spruter dem ikke :cheers:

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ønsker å spraye ned hele bilen så er det bare å skru på parklysene så spruter dem ikke

 

Takk for tipset!

Selv om det er litt kjipt å måtte "skru over" hver gang..hehe

 

Ingenting er bedre enn å ha en god følelse etter å ha gjort et godt kjøp

 

Helt enig, men kjerringa er nok ikke enig for hu har fortsatt ikke tilgitt meg for at jeg solgte toyota`n i 2005 til fordel for en audi :crazysant:

 

Brukte 1 år på å overtale henne for å selge A6`en ..uhm :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk takk Audi-Quattro, jeg er glad jeg bor i Oslo hvor vi kan montere på sommerhjula før 17.mai hahah.

Vijay hvor var du? På parkeringen? Du skulle ha blinka med lysene eller fløyta på meg, hadde vært moro å møtt på deg ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snudde bilen og kom bort til parkeringsplassen men da var du borte men bilen sto der hehe

 

Ah, det var da jeg var sent ut til kiropraktoren haha Parkerte og løp som en tulling :)

Vi "snubler" nok over hverandre igjen vil jeg tro ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wax on wax off ..hehe

Ble ihvertfall blank :)

Utrolig fete felger

 

Ser det er flere som har gått fra toyota til audi vijay..hehe

Hadde selv en 2001 modell som jeg "oppgraderte" i 2005

 

Det var virkelig Wax on og Wax off..

Skal det bli skikkelig så må man bruke litt tid :)

Felgene er jeg virkelig fornøyd med ;)

Fant forresten noen VELDIG kule 22" på Bilsport Messen i Jönköping som er denne helgen ;)

 

Kjørte forresten nedover i denne:

ac17039d.jpg

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår