Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås Golf iv

Ranger emnet


unik42

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kaste den helsikes alarmen langt pokker i vold og kjøpe meg fjernstyrt sentrallås. Tenkte da på det settet som streetdesign selger, det med VAG look.

 

Det jeg lurer på, som sikkert de eminente personer som allerede har gjort denne jobben vet, er hvordan man forholder seg til nøklene. Er det startsperre sånn at jeg må flytte over en brikke? Må jeg få filt til de nye nøklene og levere dem inn til møller? Hva har dere gjort?

Endret av unik42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja. du har gammelnøkkel du sikkrt? settet til tmtuning mener jeg er bedre da det er tilpasset MK4. enklere å montere da det følger med tegninger på eksakt din bil.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tmtuning har ganske lang leveringstid. bestillte TT pedaler for flere uker siden. fikk brev i posten i helgen om at no er de i oslo. stoppet pga toll. gi tmtuning beskjed om å sette pakkens verdi og innhold utenpå pakken

VW Tiguan 110tdi excl.R-Line

Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt

Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt

Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt

Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tmtuning har ganske lang leveringstid. bestillte TT pedaler for flere uker siden. fikk brev i posten i helgen om at no er de i oslo. stoppet pga toll. gi tmtuning beskjed om å sette pakkens verdi og innhold utenpå pakken

 

har tatt ei ukes tid når jeg har bestilt derfra, så du er nok bare uheldig med tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nøkklene du får med fra streetdesign, kan du dra på møller å få fikset til bilen din, tror gjennom vag-com :)

 

Jeg må vel få dem slipt til selv? Er det innebygd chip i de nøklene fra før?

 

Takker ellers for gode svar. Hyggelig at det finnes folk som kan bidra med informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet reservenøkkelen. Chipen er nå løs, så det er egentlig bare til å flytte den over til ny nøkkel. Ellers skulle det vel ikke være et problem å få slipt til ny nøkkel.

 

Noen som kan forklare det røde lyset i førerdøra. Med alarmen aktivert slutter det å blinke der. Hvis alarmen ikke er aktivert, men dørene låst så blinker det. Jeg skjønner at det er en indikator på om du kan låse dørene opp innenfra, men noen påstår at det er en OEM alarm. Har jeg to alarmen?

 

Er det interesse for arbeidslogg når jeg får fjernstyringa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår