Oilsen Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hei. Som topic sier skal jeg da få anlegg i min VW Golf 2 Problemet er at jeg ikke har peiling på bilstereo, og lurte derfor om noen erfarne kunne hjelpe meg litt med valg av utstyr :) Jeg har nå til dags dato ingenting, så jeg trenger Sub,forsterker og høytalere (?) :p Var tenkt og bruke 5-7 tusen ca.. Og Spiller og kabler trenger ikke følge med i "pakken" Kom gjerne med tips av hvilken kabler som må brukes og lignende :) Oilsen Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hva hører du på av musikk da? 3- eller 5-dørs? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hva hører du på av musikk da?3- eller 5-dørs? Hører egentlig på d meste. Går mest i trance/house vil jeg si. Bilen er en 5 dørs. Takk for kjappe svar :D Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Send meg en mail på post@tra... osv. så kan jeg gi deg et par forslag i løpet av morgendagen tror jeg, nå banker jeg panna i tastaturet snart her. :zzzz: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oilsen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Send meg en mail på post@tra... osv. så kan jeg gi deg et par forslag i løpet av morgendagen tror jeg, nå banker jeg panna i tastaturet snart her. :zzzz: Okei. Takker så mye =) Siter 87 Golf II 1,8 GL Mvh Olsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg