Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by steinar Hvor mye må jeg slure for å kunne lage en slik effekt? Det som er kjipt er at bilen går på høy tomgang - jævlig høy, akkurat denne turen eksperimenterte jeg med å holde clutchen litt inne slik at motoren tok litt men ikke ble kvalt når jeg sto i lyskryss. Da blir bilen mer stille og jeg tenkte den kanskje ikke gulpa så mye bensin som vanlig :D Kan slik kjøring provosere fram den jævla rykinga? Forøvrig så tar clutchen merkbart mye lengre ut i pedalen etter denne episoden :D tror ikke det å holde den på cluchen er den beste løsningen nei.. høres ut som automatchoken din kødder med deg.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Jens Hvor mye har du påkostet den etter kjøpet da? Nytt batteri og venstre bremsekloss :D og olje og kjølevæske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by steinar Nytt batteri og venstre bremsekloss :D og olje og kjølevæske. høres ut som om du har billig bil uansett da.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hehe, billig bil ja.... men hvorfor bry seg om røyk? :) Så lenge bilen går, så er det vel ikke noe problem! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 en bil til 2000kr ville jeg bare kjørt til den stoppa med minst mulig utgifter.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg