Static Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg ska ha best mulig lyd som mulid for sånn ca 5- 6 tusen. 2x sub 12" 4x diskanter Høytalere 1 Kondenator og en grei forsterker som klarer å dra detta LETT og gi BRA lyd kvalitet. jeg :pray om hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kvisjleis bil har du da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Du må ha mellomtone også, ikke bare diskant og bass ;) Også trenger du ikke kondensator, så de pengene bruker du på bedre komponenter... Det blir ikke lett å få noe bra for den prisen, men en dynabel BF0756 forsterker burde passe bra til deg, også trenger du ikke 4 diskanter, men et bra komponentsett til å ha foran i bilen... For å hjelpe deg mere, så er det greit å vite åssen bil du har, og åssen spiller du har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Skal du ha forsterker som drar 4 diskanter og en sub, koster det penger, og i tillegg må du ha en bra spiller for å få den rette lyden. Må hvertfall kjøpe noe brukt for å komme rundt den prisen du antyder. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Han skal ha best mulig lyd for 5-6000,- , ikke best mulig lyd uansett pris. Så det er ikke noe stort problem å oppfylle det kravet der, i mine øyne/ører ihvertfall. Men først er det greit å vite biltype og hvilken spiller han har, som Cossie noterte manglet her. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg