Gå til innhold

Lekasje i splitter ny kulelagra turbo, treng hjelp.

Ranger emnet


ghost7

Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg har montert ein garrett gt2860RS også kalt gt28rs på min delta integrale evo 1. Orginalt var det ein turbo som ikkje var kulelagra så eg måtte sette på ein slik restriktor på oljematinga. Det er ein flange med eit hol på ca 1.4mm.

 

første gongen eg starta opp bilen var oljereturen med ein bøy slik at det ikkje var fritt fall tilbake til bunnpanna så det kom masse blårøyk, grunnen til det var at det kom olje på eksos sida av turboen. sikkert på andre også men anyhow så er det jo ikkje bra

.

 

No flytta eg oljereturen slik at det er eit fint fall rett til bunnpanna. men alikevel så kjem det mykje olje rett ut med turbinen. er det noken pakninger som kan få seg ein smell ved for høgt trykk?

 

noken som har noken tips til kvifor det skjer? det er ein splitter ny turbo som aldri ha vore bruk før...

 

takk for alle svar .

 

André

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår