Gå til innhold

Tøffff CRX


TurboCG

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

Til opplysning så er det jeg som har slettet alle postene som tok helt av under denne tråden. Den var full av drittkasting til hverandre og som ett "plaster på såret" så starter jeg denne motor diskusjonen under ett annet topic. Beklager at jeg gjorde det på denne måten, det var desverre ikke mulig å flytte tråden. Ikke bli helt rabiat nå da, jeg vet det var litt lumpent. Så til alle som føler seg "tråkket" på, BEKLAGER !

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Code-Man

Hær er den råeste crx`en jeg i alle fall har sett...

litt S14 preg over den, men det passa utrolig bra.. til og med vingen passa inn.... (Må få med at det var HondaBabe som lasta den ned)

 

Men det var kun min mening da :)

 

Hadde jeg hatt den stylingen på min CRX så hadde jeg suttet ute i bilen og rånt på plassen akkurat nå. :rolleyes: Er dette selvmoddet eller et kit man kan kjøpe via styling firmaer? Leter besatt. Men finner inget... :(

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

 

Hadde jeg hatt den stylingen på min CRX så hadde jeg suttet ute i bilen og rånt på plassen akkurat nå. :rolleyes: Er dette selvmoddet eller et kit man kan kjøpe via styling firmaer? Leter besatt. Men finner inget... :(

 

Aner ikke... Jeg får spørre HandaBabe når hu kommer hjemm.. Var hu som har lasta ned bildet.. jeg bare fant det på HD`en jeg :)

 

Ser jo ut som det er nissan lys i fronten på den.. så mulig det er noe selvmoddet...

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

Del sol er mye fettere alikevel.. kjøp min codeman

 

 

dette er en værsting.. men den har samme front som jeg skal ha meg..

 

hehe.. Nei skal ikke ha meg noen ny crx (HondaBabe sin var min sin)

 

Men jeg å liker faktisk den gamle best.. (ikke av de aller første men de i rundt 89-90)

 

Men uansett så selger jeg ikke imprezan for en CRX :p

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår