xzoron Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Noen som har en Innsugesbelg til audi 90 89Q som skal selges? eller vet hvor jeg kan skaffe det? :) finner det ikke på finndel.no :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzoron Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 bomp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffa Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Jeg har en innsugsbelg for 1.8 l med katalysator anlegg.Kan det være samme belg. jeg går ut ifra at det er forbindelsen mellon forgasser og innsug vi snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzoron Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 bomp, er gummien som går fra innsug til luftfilterboks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg