Papi. Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Impreza GT Eg prøvde kalkulatoren på toll.no, og denne berekna det til 263.000 omtrent. Er dette ein reell sum? Er det ein måte eg kan rekne ut eksakt kor mykje det vil koste å få skilt på denne bilen? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kalkulatoren på toll.no er helt nøyaktig den så sant du har lagt inn nøyaktige verdier... var ihvertfall helt nøyaktig når jeg henta Audien min fra tyskland... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Impreza GT Eg prøvde kalkulatoren på toll.no, og denne berekna det til 263.000 omtrent. Er dette ein reell sum? Er det ein måte eg kan rekne ut eksakt kor mykje det vil koste å få skilt på denne bilen? Du har vel lagt inn dagens dato for førstegangsregistrering? Her skal du legge inn datoen bilen har vært førstegansregistrert da den var ny. Evt. bruk datoen 1.januar året etter produksjonsår, dersom dato for førstegangsregistrering ikke kan dokumenteres. Det vil si at engangsavgiften vil havne på ca 90000, hvis bilen har 218hk, 2liters motor og veier 1400kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg