massi Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hei. bygde netopp om til kn-filter. har fjærnet (kagå) luftfilter boksen og satt på en del fra volvo 240 som jeg har sett mangen har brugt. men har et lie problem, bilen drar ikke skikkeli fra 3000 til 4000 omdreininger/min med full gass. slakker jeg av litt så drar den som et uvær. lurte bare på om noen hadde vert borti det samme og har funnet ut hva som var galt? takker for svar :D mvh massi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furset Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Feilmontering? tenker på om luftgjennomstrømningen er bra og lmm er montert riktig vei? Siter NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Du har vel røska av noe du ikke skulle ha røska av da, Hva gjorde du med veivhusventilasjonen og IAT(lufttempføleren)? Har kjør masse uten luftfilterboksen på disse, uten trøbbel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiMixx Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Har du montert kon-filter på ne 190e? Hvordan gjorde du det? Har vært morsomt å sett hvordan du gjorde det, mest for å skrytte til en som har 190e at jeg vet hvordan man gjør det :P:P Såe, bilde, deler osv? Siter Ford Escort 1.6 GL 1986-modell -(ANGRET BITTERT AT DEN BLE) SOLGT- Mitsubishi Lancer 2.0 GL 1994-modell -(VEEEEEEEEEEELDIG GLAD DEN ER) SOLGT- VW Passat 1.9 TDI Comfort -(FORNØYD) INNEHAVER- Selger masse deler fra den, ta kontakt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Er jo ikke noe hokuspokus å montere KM-filter på disse, billigmåten er innsugslangen på en Volvo B230A-motor, litt bedre-måten er sløange fra . eks. Volvo, ford, bmw med K-jet som passer rett på, og ofte har tilkobling for veivhusventilasjonen, IAT må du bare la ligge løst. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
massi Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 har den delen fra volvo sin 240 og temperaturfølen har jeg lagt hull til slik at den står ganske nerme "innsuget". og veivhusventileringa, der har jeg bare satt på et lite kn filter til en moped. ikke noe mere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 kn filter til en moped????? ikke litt lite??? Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
massi Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 ikke lite til og være på veivhus luftinga, har vanli kn filter til selve lufta da, men prøvde litt mere i dag å la en slange fra veivhus luftinga og rett inn på innsuget. ble litt bedre men har ikke jort d skikkeli enda da. fikk ikke tid til mere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.