-Shark- Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 (endret) http://www.autodb.no/car/searchframe.php3?siste5=X&orderby=innldato+DESC&ant=5&last5=2154973 Selger med noen feil. Eu godkjent til 30.04.10 og årsavgift er betalt! Ting som er byttet nylig er Tenningslås,batteri og service er tatt. Følgende feil: -Bremsevæske lekkasje var fordi stempelet var for langt ut pga klossen var nedslitt fordi brekket har hengt på(Er brekk på kalipern) Smurt opp så brekk waier ikke henger, puttet inn andre klosser som jeg hadde på jobben til samme bilen. Problemet nå er at slangen fra caliper til bremserrør- ca 10cm slange har sugd seg sammen- og slipper bremsevæske ut under trykk. Derfor må bremseslange skiftes, ikke store jobb og ikke store kostnaden. -Tomgangsregulatoren er demontert, renset og smurt opp. Fungerer fint nå. -Bråker fra eksosen er kun i overgang fra Manifold til midtre eksos at 2 skruer er slappe, så et nytt skruesett/pakningssett der gjør jobben- skal se om jeg får ordna det. Skiftes slangen så er det bare å kjøre, Eu ok et år til. Så og si ingen rust. Hengerfeste,sentrallås, El vinduer, Setevarmere, cd spiller er noe av ustyret som er. Gode sommer og vinterdekk følger med. Ingen heftelser på bilen. Utstyr Galv. karosseri Hengerfeste Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Varmeseter Pris 4999,- BILLIG!!!! Endret Mai 6, 2009 av -Shark- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ingen? Kastes om ingen vill ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Fortsatt ingen som vill ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Når går den på dynga? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Autodb er ubrukelig, sleng den ut på finn så er den borte på et par dager. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Vurderer å legge ut på finn. Men samtidig vurderer jeg å fikse den og selge den hel og pen! -Kun skifte en Bremseslange og lufte -Skifte festesett mellom eksos manifold og midtre eksos= 2 skruer + pakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det ville jeg og gjort, da får du sikkert en del mer. Og billigbiler som er eu-ok er det stort marked for i østlandsområdet, spesielt oslo. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg