mortenhd Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hei. har en 86 mod 190e som jeg i vinter hadde av veien. fikk seg en smell forand på venstre side og jeg måttte skifte den nedre bærearmen på denne siden for å få bilen på "beina" igjen. nå gjenstår det store prosjektet, dette hjulets styrearm(?) ett eller annet gjør at hjulet er svingt litt ut mot venstre da det andre hjulet står rett fram. noe som gjør det svært vanskelig å kjøre, og dyrt i dekk..hehe kan noen gi meg en kjapp instruksjon på hvordan jeg kan justere dette? hilsen morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hei, om du har skiftet bærearmen så må du på 4hjulskontroll med bilen, for å få caster og camber innenfor, men om du bare vil stille spissinga så er det styrestaget som har justeringa, løsne en mutter i ene enden og ei klemme i andre enden og vri på røret til forhjulene spisser 2-3 mm på ikke senka bil. Dett krever en spissingstav. Men bilen kommer ikke til å bli bra før camber og caster er riktig i tillegg til spissinga. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.