TOPPSPEED Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Jaja, men da rullet det en ny 240 inn på gårdsplassen:D 1983mod, med B21AT i svart, med flat nose eller hva det heter. så tenker det blir det nye prosjektet nå. er en del rust på den, men dette er bare overflate for bilen var ny lakkert for noen år tilbake. den har bare gått 230tusen og det er jo ikke så gærli:P bilder kommer så fort jeg får somla meg til å legge de ut hehe. Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Grattis, da er det bare ut å svia penger til bensin:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Grattis, da er det bare ut å svia penger til bensin:D Ja:P men det er gøyyyY. men er litt for å så den eu-godkjent da. åssen får jeg ned avgass? det var 2'er feil. Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg kjøpte jo senke fjærer til den andre 240'n med med B23A motoren, så nå lurer jeg på om de fjærene passer på den med B21AT eller er det forskjellige fjærer på de bilene? Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 åssen får jeg ned avgass? det var 2'er feil. du trenger ein CO måler hvertfall..også trur eg du må justere på tenninga og forgasserene(er ikkje sikker, men eg trur det) korti skal den innpå etterkontroll?? Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 du trenger ein CO måler hvertfall..også trur eg du må justere på tenninga og forgasserene(er ikkje sikker, men eg trur det) korti skal den innpå etterkontroll?? Okok, har ikke peiling på når den skal inn. er jo ikke skilter på den, så er vel opp til meg å bestemme når den skal inn? Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Kjøpte meg en dumpventil til 240'n i dag, men har aldri satt på en sånn før. kan noen si meg hvordan den skal festes? gjærne bildet:D kommer ny prosjekttråd om denne bilen straks:D Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 (endret) Jaja lenge siden jeg har oppdatert her da:P men har da så vidt skjedd litt forandring på harryvogna:D Fått den mye lavere og svart panser:D kommer nok snart turbo i den åsså, må bare få tid til å sette den i. åsså har jeg fått satt på leppa under fangeren. [/img] Endret September 21, 2009 av TOPPSPEED Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg