sirsmokealot Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 er det noen som vet om det er noe spessielt jeg må gjøre for at bremseskivene skal slippe taket på spindlene? har skudd av kalippen og skrudd ut den lille skruen som sitter i mellom to av hjulboltene men skiva sitter som støpt for det.. hva gjør jeg galt? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 da har den nok rustet fast. Bare å finne fram slegga da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 har tenkt på det så jeg får vel banke løs på den i dag;) takk for svaret..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Varm opp skiven litt først, spesielt i midten. F.eks en varmluftpistol gjør susen. Men vær forsiktig så du ikke varmer opp for varmt. Bank deretter i midten på skiven så vil den løsne. Det å ta frem en slegge å bare dundre i vei er ikke særlig lurt. Slår du for hardt, kan navet ta skade av det. Bruk min måte så sparer du deg for ekstrakoatnader. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsmokealot Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Varm opp skiven litt først, spesielt i midten. F.eks en varmluftpistol gjør susen. Men vær forsiktig så du ikke varmer opp for varmt. Bank deretter i midten på skiven så vil den løsne. Det å ta frem en slegge å bare dundre i vei er ikke særlig lurt. Slår du for hardt, kan navet ta skade av det. Bruk min måte så sparer du deg for ekstrakoatnader. hmmm..... hva kan jeg si...? kosta meg ikke mer enn litt ekstra energi og en liten slegge da,alacocaina men jeg er nok enig at det du ville gjort, er den lureste og kan fort bli den billigste måten å gjøre det på ja.. men så er ikke jeg så lur a meg jeg da så jeg tok den enkle og høylytte metoden...:notin: takker for svaret:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg