RolfN Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hardwareversjon:RNS 4.2 Softwareversjon: 0105 GPS Viewer gir følgende melding: Number of satelites: Available: 30 Recieve: 0 Geographical position: Geographical location cannot currently be determined. Kan noen si hva som kan være galt? MVH Rolf N... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Det kan være dårlig kontakt til antenna eller at selve antenna er dårlig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er nok antenna ja. At den har 30 satelliter tilgjengelig er bare "totalantallet"... den kan ikke se mer enn rundt 10 under optimale forhold. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Henger meg på denne tråden jeg, for det samme har skjedd med navigen i audien min nå. Er det helt ulogisk av meg å tenke at antenna er i orden, ettersom radioen fungerer. Dvs må det være en kontakt som er gåen? Og så lurer jeg på om noen vet om det er mulig å fikse det på egenhånd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Ja, tror nok det kan være ulogisk å tenke sånn dessverre. Ikke ett helt ukjent fenomen at audi har problemer med GPS-delen i antenna, stort sett skyldes det vel fuktskader tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 (endret) Trådstarter har vel funnet ut av problemet, men i tilfelle andre er interessert og søker, så hadde TransMedia, JChE og Schnellfahrer rett. Herved er bilen påkostet ny "antennefot" til kr 2.777,50kr hos Møller...og GPS ist unt ordning igjen. :) Endret Oktober 1, 2009 av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 noen som veit om noen andre antenner som kan brukes ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 sånnen feks Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg