PRIMERA ELEGANCE. Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Kan jeg få spørre hvor du har handla led pærene til skiltlysa hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Hei, ja klart du kan det :) de har jeg kjøpt på ebay, de virket litt spinkle og jalla med engang jeg så de, men de virker helt fint, synes nesten ikke på dagen, men når mørket faller på ser det bra ut :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Hei, jeg vil bare si at skodaen er solgt og jeg har kjøpt en Toyota RAV4, JA jeg vet jeg skuffer dere nå, men det måtte desverre bli sånn, jeg kommer til og være innom Octavia delene her for og holde kontakten med de hyggelige folkene her inne og bidra med det lille jeg kan bidra med :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Va faen da Ole.... Men husk at du kan komme innom alle treffer vi skal ha i sommer alikevell :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Bare parker litt unna med RAV`en.... ;) Blir ikke sint heller,bare veldig veldig skuffa... ;) Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Det er godt og høre at jeg får komme på treffene, hehe skal parkere litt unna jeg :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikardt Skrevet Januar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Bare parker litt unna med RAV`en.... ;) Blir ikke sint heller,bare veldig veldig skuffa... ;) :ahahahhaha::thumb Siter 2001 Skoda VRS 2003 VW PASSAT 1.9TDI 1984 Pontiac Trans Am *byttet* + 11 andre biler som er solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 (endret) Hei folkens, jeg selger et par med orginale xenon hovedlykter til 2001- mod octavia, det er snakk om hele lykta altså, de selges billig, de koster 12.200 kr pr stk nye på skoda i Tønsberg, det er 24.400kr for to stk, de jeg har er brukte men så klart i veldig bra stand, men de går for langt under orginal prisen :) Ole Endret Januar 26, 2010 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 ja det er sørgelig at du ikke har octavia mere, men du har jo fått deg en flytt ny bil da :) Selvom jeg er helt sikkert på at når sommeren kommer, vil du savne skodaen veldig ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Takk det hjalp ikke veldig akuratt hehe, Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikardt Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 har klart og svi av innmaten i ene lykta mi :( hvor mye selger du for? selger du en og en? :) Siter 2001 Skoda VRS 2003 VW PASSAT 1.9TDI 1984 Pontiac Trans Am *byttet* + 11 andre biler som er solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 du har PM :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg