Ole-mann Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Tanken med et lakka emblem på en midt montert IC kunne vært kult, men ikke på denne bilen da så klart hehe.. takk veldig deilig bil og kjøre.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hva synes dere om dìsse? 225 40 18 Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Nice...:) De så veldig bra ut:) Grattis me ny bil forresten:) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 (endret) Jeg er litt i tvil... personligen så liker jeg når eikerne er litt tykkere. Har du noen bilde på en eller annen bil med disse montert? /M Endret Mai 9, 2009 av Mikael1977 Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 takk, nei felgen er helt nye i Vertini serien, så de er en nyhet i Norge, jeg har søkt på nettet etter felgen, men finner de ikke på noen bil... De heter vertini carrera. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 (endret) Hei, i dag hadde jeg besøk av en veldig hyggelig mann+ samboeren og sønnen, vi pratet og kjørte litt rund før vi heiv oss over felgene og skrudde fra den ene bilen til den andre, så det som har skjedd i det siste er at bilen har blitt senket og fått på 18" felger, etter mye fram og tilbake, ble det disse felgene.. mannen jeg prater om er acoupe her inne, syykt fin bil du har mann... :D felgen på bilen med senk.. et kjappt bilde i regn vær :( flere bilder kommer når det er pent vær og alt er vasket og polert opp :D Hva synes der? Ole Endret Mai 22, 2009 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Tror det blir bra jeg Ole. :) Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 de ble så sykt bra på bilen din, Ole!!!! Når jeg såg deg kjøre med de angret jeg nesten litt..hehe. Jeg tok også noen bilder etter felgbyttet, kan legge ut de når jeg har ett mer stabilt nett for hånd ;) Men igjen, de passet så sykt bra på bilen din!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Det der blev pent Ole! Du må nesten lakkere listene svarte sån at dom blir blanke...tror det hadde gjort seg fint sammen med disse felgene! :) Men tar du listene så må du ta takrelingen og... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 takker gutter, jeg angrer ikke ihvertfall:D jeg ble rå fornøyd, du sier noe der M det er lagt til i tenke boksen :) jeg synes din bil ble rå med de nye felgene også acoupe :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 mente møller på jessheim?? tror isåfall jeg vet hvem forie eier er ;) Vi kjøpte en lyseblå Octavia på Møller på Jessheim for halvannen uke siden:-) Spørs om det er den du tenker på da! Deilig bil da.. Litt harde seter og så kjøpte vi 1,6 liter, det var kanskje litt dumt.. Men ellers bra kjøp! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 den jeg tenker på var 1.9tdi med invalidekasse som denne... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 okay, da var det ikke den.. Var 1.6 med manuell det her! Men gode biler, kjørt 2000 km siden forrige torsdag og alt virker topp:-) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Bilder av Ole-mann og min sin bil med nye felger :) Får ta litt bedre bilder når det faktisk er litt lyst ute, eller hva Ole? ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 hehe ja vi får gjøre det, kl 23:30 er vel ikke den best tiden og ta bilde på nei, :) vi får masse av tid til det snart :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg