Linnis Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Heisann! Lurer på om noen kan hjelpe meg med mitt problem. Sentrallåsen sluttet plutselig å virke. Dette er en sentralås som ikke går på batteri, men man putter nøkkelen i døren og da skal alle dører åpne seg. No åpner den kun den døren jeg låser opp. Så jeg får verken opp bagasjelokk eller tanklokket. (Har ikke nøkkel til bagasjerommet). Har sjekket sikringer, og de ser normale ut. Folk har sagt jeg kan koble av og på batteriet, men batteriet ligger i bagasjerommet, så jeg kommer ikke til det. Ikke er det mulig å komme til fra baksetene heller. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Trenger desperat hjelp :-O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Har du ikke lås på koffertlokket? Tipper på sikring eller microbryter, åssen funker det på andre sida? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linnis Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Har ingen nøkkel til koffertlokket :( Er samme på andre siden, åpner kun den døren jeg putter nøkkelen inn i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Prøv å bytt sikringene. De kan være gått selv om de ser hele ut. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg