max corolla Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 i Flateby nå jeg er hos dama åja ! :) stemmer nok det da ja.. er sikkert den eneste røde poloen som det er gjort no med rundt her :) passaten har du sikkert ikke sett så mye for at jeg er ikke så veldig mye på flateby, også er det bare noen måneder siden jeg kjøpte den.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 (endret) i dag har jeg vært å sota ruter.. slenger ut noen bilder ;) Endret August 4, 2009 av max corolla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 og et bilde av meg i aksjon (not) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Skal ta noen fler bilder av bilen i morgen når det er litt lysere, blei litt seint i dag.. Ble iallefall kjempe fornøyd med jobben Marius har gjort :) takk Marius ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Denne har gått fra en helt vanlig Passat til å bli en strøken Passat :p Sotinga ble bra og ;) Men du skulle hatt sota blinklys.. Hadde sett bedre ut siden du har svart bil, men faen for en perfekt bil du har ^^, Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Ser strøkent ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 ingenting som skjer her? :O fin bil, brodern har likens;) liker lyktene og grillen din, så får be han om å kjøpe det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 den bilen var jo ikke feil i det heletatt, har gjort alt det rette her etter mitt syn =) Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 ingenting som skjer her? :O fin bil, brodern har likens;) liker lyktene og grillen din, så får be han om å kjøpe det :D er en stund siden sist nå hehe.. har slengt på vinterhjula (15") :hvaskjera å det ser helt jævelig ut.. hehe lykter å grill gjør mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 den bilen var jo ikke feil i det heletatt, har gjort alt det rette her etter mitt syn =) Tusen Takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 (endret) har kasta inn nytt anlegg i løpet av høsten også.. sier bare kicker 15" l7 hehe =) spiller så taket beveger seg sikkert 1-2 cm.. å har byttet ut alle orginal høttalerne med focal, spiller veldig pen om jeg får si det sjæl =) Endret April 6, 2010 av max corolla overdrivelse ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 har kasta inn nytt anlegg i løpet av høsten også.. sier bare kicker 15" l7 hehe =) spiller så taket beveger seg sikkert 5-6 cm.. å har byttet ut alle orginal høttalerne med focal, spiller veldig pen om jeg får si det sjæl =) får vi be om noen bilder? :D høres griserått ut! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 legger bare ut bilde av kicker`n, da alt i dørene ikke synes =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majorr84 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 jævla strøken bil a hehe! nice bare å si fra vist du har lyst til å gjøre det samme med min hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg