bakke84 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 saftig bassrør :P svarte baklykter snart? :) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 saftig bassrør :P svarte baklykter snart? :) er bare 6".. =) håper på å få bytta ut lyktene bak i sommer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 sånn bilen er i dag :) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Strøken! :) Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Har blitt fin den bilen der :) Har ett ønske om at min bil også skal bli stv en dag :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Strøken! :) tusen takk ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Har blitt fin den bilen der :) Har ett ønske om at min bil også skal bli stv en dag :p takk takk.. =) lage en sedan til variant er vel "litt" vanskelig? hehe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 har foresten senka bilen enda 1 cm bak ved å ta bort den ene gummi dritten som ligger over å under fjøra bak ;-) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Hehe.. Jo det er nok ikke enkelt :p Den gummi greia har jeg også tatt bort :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 =D =D =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Nei det var ingen som likte lyktene? =( det var litt trist da.. har ikke sett de lyktene på noen annen passat, så jeg tenkte at de måtte være kurante jeg da... =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 det så ikke så galt ut det der, så ut til og passe bra på svart bil. ta ett bilde når bilen er ren da. litt lettere og se da ;) Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackPearl Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Blei bra me di lyktene:) ellers er det en veldig flott bil du har!;D Siter 2003 Passat Highline 1.9TDI 130HK (Perla) 1993 Transporter T4 2.4D (Bruksbilen) 1973 Compi Camp (Bare på faen) 1992 Vento 1.9 TD (Solgt) 1986 Transporter dobbelcabin pickup (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Nice :D Hvor store er felgene ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg