max corolla Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Har forresten montert no som ikke er helt vanlig kanskje.. :) Gull xenon som det heter..(3000k) Syns det ble kult ;) Litt old school kanskje men samma det.. Da har jeg no som ikke alle andre har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 nei da må jeg prøve, ska ha ferie til uka så jeg får prøve litt da.. ;) han karen sa bare at lakken kunne følge med hvis jeg var uheldig, men jeg skal prøve å fjerne merkene jeg :p Bare vær forsiktig så skal det gå greit ;) Var ikke ment noe frekt om han kameraten din :p Hvordan var dem blinklysa da? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Bare vær forsiktig så skal det gå greit ;) Var ikke ment noe frekt om han kameraten din :p Hvordan var dem blinklysa da? det skal jeg være vøtt :) det går bra, ikke no å tenke på ;) bliklysa har jeg ikke montert enda.. skal gjøre det etterpå :) legger ut et bilde når det er gjort .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 da har jeg bytta til de nye blinklysa.. :) Sånn ble det ;) har også kjøpt nye gulv matter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Den ble skikkelig bra med senk og nye lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Den ble skikkelig bra med senk og nye lykter. takk skal du ha Thunder,, hygelig å høre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 var ute å tok noen bilder i går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg er veldig imponert. Felgene og senken kler bilen perfekt! Skikkelig tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_jahr Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 meget strøkene bilder olsen... blir vel fin etter den har vært hos marius :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg er veldig imponert. Felgene og senken kler bilen perfekt! Skikkelig tøft. takk takk ;) deilig med litt ros hehe :) titta på bilen din i sta, MEGET fin ! sikle hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 meget strøkene bilder olsen... blir vel fin etter den har vært hos marius :-) det blir støkent vøtt.. bare en dag igjen nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Polon har jeg sett rulle rundt, men aldri passaten. Pen var den da:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Polon har jeg sett rulle rundt, men aldri passaten. Pen var den da:) hvor har du sett Poloen hen? takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 i Flateby nå jeg er hos dama Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg