nitewlkr Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Selger ett 16V supersprint 4-1 grenrør til golf 2... passer også i corrado med 1.8 16V men ikke golf 1... kan evt byttes i ditto til scirocco 16V Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 jeg vil ha. men har ikke penger før lenge til :/ bytte i en gammal pc ? :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hvor mye skal du ha for det? hvor gammelt er det? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by trra hvor mye skal du ha for det? hvor gammelt er det? Litt usikker på hvor gammelt det er da det fulgte med motoren min men det er helt og fint.... høyeste bud er nå 2k Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by remster jeg vil ha. men har ikke penger før lenge til :/ bytte i en gammal pc ? :P klarer meg fint med den jeg har gitt.... er ingen hast for meg å selge men det kommer jo an på hva du definerer som "lenge til" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Vil du bytte grenrøret mot en langslaget veiv? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 tja. lenge vil nok si mars. :/ som jeg vet om nå. hvis jeg ikke kommer over noe jeg kan kvitte meg med evt tjene penger på. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg