Gå til innhold

Lurer på noen ting ang. min Ford Mondeo;)


ImatzI

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har gått til innkjøp av en Ford Mondeo glx 96 modell.

Lurte på hvor jeg får kjøpt en spoiler til denne bilen? Og om dette er lett å feste på selv, og hvordan det blir med lakkingen av spoileren?

 

Lurte også på det med tåkelys, for tror det blir mye kulere med det forran, istede for gitter forran der hvor tåkelysene skal være i stylinga på bilen. Vet noen hva dette kan koste? evnt også arbeidet for å feste dette.

 

Og lakking av bil? Noen som vet om noen som gjør det billig, har lakk for 6000 kr... (blir å lakke i samme fargene) Den er blitt lakka i Ferrari rød tidligere, med svart panser. Og nå er det en del flekker hvor deler av lakken har forsvinni.

 

Noen som har noen andre forslag til hva som kan gjøres med bilen, så si gjerne ifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk realcar.no eller dra på høggern å se.

Å feste spoilern er ikke vanskelig, det vil du klare selv. Å få spoilern lakkert før du fester den, hvis det var det du lurte på.

 

Nå vet jeg ikke hvilken front du har på bilen, så kan ikke si noe om tåkelys. Er heller ikke noe vanskelig å montere tåkelys.

 

Har fått hellakkert begge mondeo-ene mine, den ene kostet 23 000 det var med flake. Den andre kom prisen på 20 000. Er vel og merke i Sarpsborg/Fredrikstad da. Er vel bare å droppe innom et lakkeringsverksted i nærheten av der du bor å be de ta en titt på bilen og prisoverslag.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk realcar.no eller dra på høggern å se.

Å feste spoilern er ikke vanskelig, det vil du klare selv. Å få spoilern lakkert før du fester den, hvis det var det du lurte på.

 

Nå vet jeg ikke hvilken front du har på bilen, så kan ikke si noe om tåkelys. Er heller ikke noe vanskelig å montere tåkelys.

 

Har fått hellakkert begge mondeo-ene mine, den ene kostet 23 000 det var med flake. Den andre kom prisen på 20 000. Er vel og merke i Sarpsborg/Fredrikstad da. Er vel bare å droppe innom et lakkeringsverksted i nærheten av der du bor å be de ta en titt på bilen og prisoverslag.

 

Ok takker;) Jeg husker ikke helt hva den heter, men det er åpninger for to type lys, både runde og litt større og mer firkanta.

 

Ja ok, takk for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår