Gå til innhold

MsRacing: Opel Vectra "Rustedition" Oppdatert med nye bilder

Ranger emnet


MsRacing

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en "Skr"opel Vectra 1,7TD me MASSE rust

 

Ska i første hand fiks alt eg veit må taes før EU godkjenning, har laga en kjapp liste som blir oppdatert fortløpende

etter som eg finn ut ka som må gøres.

 

Fiks Fiks EU

 

Sveis høyre hjulbue

Skift høyre kanal da den er oppspist

Ta overflaterust å småbongla

Sveis antennehull

Service på motor og gir

Orden vindu på førerside fremme "hoppa ut av spor"

Stram handbrekk vaier

Vask utvendi og invendi

Åsså litt småplokk litt hær å der

 

Kommer bedre bilder i neste uka så dokk får koos dokk me dem fra salgsanonsen

 

1.jpg

 

4.jpg

 

3.jpg

 

2.jpg

Endret av MsRacing

Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye rust ja..

Hva du gjør med kanalen kommer an på hva du får tak i det, om Vreng lager dem eller ikke.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ska eg gør me rusta egentli? Lag ny kanal sjøl eller kjøp meg en ny å sveis på??

 

Gå på http://www.veng.no og Online katalog, så leter du deg frem til Vectra og de karroseridelene du trenger.

Vil tro du må ha kanal, innvendig hjulbue og ytre hjulbue.

Mekonomen selger også karroserideler fra Veng/Klokkerholm, så mulig å sjekke pris der også.

Vil tro du havner på rundt 2000.- i deler.

 

Ta ut hele interiøret når du først er i gang, er garantert rust i dørken, så ligsågreit å ta alt når du først er igang.

 

Det du må gjøre er å kappe ut all rust, så må det sveises inn nytt, og da er det greit å ha nye karroserideler fremfor å kjøpe plåt som du må knekke til.

 

Saus inn alle hulrom med sagkjedeolje eller annen antirust.

 

Fått lappen btw?

Endret av B.T.i

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår