Gå til innhold

Spotting i Møre og Romsdal

Ranger emnet


lars_toreh

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er mer koslig å titte på bilder av biler (spesielle eller ikke, "spotted" ble de) enn å lese syte-innlegg.

Hold kjæft, sytere :)

 

Kan kanskje lage en egen tråd for dere da;) Kan kalle den "Biler som du sannsynligvis ikke vil se bilder av" og kanskje en egen tråd for trailere.

 

det høres kanskje krassere og mer sytete ut fra et forum innlegg, men jeg prøver faktisk bare å gi noen nyttige tips om hva som bør postes og hvor.

 

DSC05036.JPG

 

DSC05128.JPG

Endret av hallvardr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[

 

lesund2008041-1.jpg

Mazda RX8?Eller?

Desverre; er en amerikansk Celica ettersom jeg har forstått... Han som tidligere drev fast-guy som har bygget den (tror jeg)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Toyota Curren, men ble solgt i USA som Celica coupe. USA hadde både den konvensjonelle modellen og coupeen (Curren). Curren har ikke bakluke som Celica, men lokk. Merkelig at den er kalt coupe i statene..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

hmmm:confused:

 

det første som slo meg var fordt GT40 eller lambo miura, googla bilder, var noe likt, men ikke helt likt.

såg deretter på gammel lotus esprit, og ferrari 330 p4, men er ikke det heller.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet funka ikke for meg her, men fant det, prøver å legge det ut igjen.

4141979168_e16d10243c.jpg

 

Hva det er er ikke godt å si, men var liksom mye fra masse forskjellig her.

Men jeg lurer på om ikke dette er en banebil av noe salg, basert på noe amerikansk.

du har ikke flere bilder.

Mye assosiasjoner her, men ikke noen helhet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Toyota Curren, men ble solgt i USA som Celica coupe. USA hadde både den konvensjonelle modellen og coupeen (Curren). Curren har ikke bakluke som Celica, men lokk. Merkelig at den er kalt coupe i statene..

 

Er jo helt riktig, en bil med bakluke er ikke en Coupe, men en kombi eller hatchback, en coupe har kun to dører inn i kupèen, ikke noen åppning bak, mne de har som oftest bagasjerom/koffertlokk.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fler bilder fra den ukjente bilen utenfor Ålesund:

 

4143275153_3f3a978d9b.jpg

4143266409_fd0a5dbb7b.jpg

 

På tanklokket sto det "Brensle", så kanskje noen svensk?

 

Ikke akkurat lambo, hehe

 

Utenfor ålesund faktisk, morsomt.

 

Det der er nok en Nova Sterling, kjent bla fra Cannonball Run II

Kitcar basert på ei boble med glassfiber karosseri om jeg husker riktig. Håper den blir restaurert skikkelig da, kan bli en veldig morsom bil det.

 

http://www.imcdb.org/vehicle_3298-Nova-Sterling.html

 

http://www.sterlingsportscars.com/index/History_of_Sterling.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår