TigerWho Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Kvalitetsprodukter ønskes kjøpt snarest! Helst i Vestfold så jeg kan hente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cmshuset Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hei. Hva av produkter ønsker du? Jeg har en del Meguiars produkter som jeg skal kvitte meg med så greit å vite hva du har behov for. Har også noen produkter som er helt unike på alle harde overflater, som renser, forsegler polerer og beskytter. Alt i ett produkt. Mvh Per-arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Heisann! Jeg trenger polish til bilen. Voks til felgene og skinnrens/conditioner. Dette er ting jeg MÅ ha og det er sikkert andre ting som er "kjekt å ha" i tillegg. Hva har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-G-H Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Ligger en del "proff" og forbrukerprodukter til salgs på Detailersclub.no Der får du også ordenlige svar på alt du lurer på om bilpleie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hvis den var til meg, så er jeg ikke ute etter brukte produkter nei.. Men regner med det er en del forhandlere som "henger" her og. Takker for linken. Den skal sjekkes ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg