crezit Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 du blir hva du kjøper'! ( singel ) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 det er jo åverflod av a4 men rs styling og clean look så vi må jo forandre litt på statestikken:D hvor er det man får kjøpt dette ferdige panstret? har sett et på quality autoimport men det er ikke beregnet for min front.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Stemme det.. Time too break the rules... Synes det er finere med single frame look enn rs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 All respekt til de som kjører denne stilen å, men skal man ha singel frame front må det bli gjort riktig. Ikke bare sett på frontene og en grill hvor passformen er ikke eksisterende. Skader ikke med noen sideskjørt og ny bakfanger heller. Tror vel egentlig det passer bedre på showbiler med litt fancy lakk og sånt, enn en bruksbil. Just my two cents :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Enig med alex. Dette MÅ gjøres skikkelig. Har selv sett en som ikke var gjort det. Så ut som et dass. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 er jo bra det er flere som liker singelframe. alt for mange som går for s4 stilen.. Ja altfor mange går for s4 stilen på b5 karosseriet. Og BRA er det. For det er den aller fineste fronten på denne karossen. Singleframe på en b5 er det samme som å sette på ferrari merker på en opel. Hadde aldri ødelagt bilen med en front som rett og slett ikke passer på b5 i det hele tatt. Min mening tho :) lykke til! :) My 2 cents.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 nei det stemmer at det ikke er til den fangern du har. men nå er jo ikke den andre fangern noe dyrere eller. jeg skal ha den andre fangern og panseret. og med mine 10 tommeltotter tror jeg det er best. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Kan bli kult med singelframe på B5 hvis det er gjennomført skikkelig hele veien. Som sagt passer det som en showbil, men som en bruksbil blir det i mine øyne alt for mye.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Eksempel på at det nesten funker. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 å sette en s4 front på b5 er vel som å skryte på seg 265 hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Enig. .. og å sette en singelframe-front på en B5 er som å skryte på seg 10 år. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 hehe ja er vell det. evig ung:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Eksempel på at det nesten funker. finn bilde av denne fra en annen vinkel så vil du se det jeg prøvde å si :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jatakkbeggedeler Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Det er nok en grunn til at så mange går for S4 front og så få går for singleframe. Hverken pent eller kult, kun 100% jalla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 x2! :m'm: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg