terryandre Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 (endret) er det bare å bytte panser når du skal bruke denne fronten? Skulle vist være til b5 Endret April 25, 2009 av terryandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 (endret) næi du må ikke bytte panster du mkappe det til. du får med en forlenger i glassfiber som må limes på panstret og spakles. har den fronten sel men min er modifisert litt, jeg har en mindre grill fra en audi allroad.hadde en orginal rs4 før men brodern kjørte i et hengerfeste å ødela den :( slik ser min ut som den står nå + et gammelt bilde fra den var nylakkert. rs4 grillen pansteret Endret April 25, 2009 av pettersenroar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 javell.. er det noen plass det går ann å finne ut hvor mye den skal kappes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 det ser du når du har forlengeren i handa jeg kappet bare av rammen til orginalgrillen det var nokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 digg.digg. må helst ha slik fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 er jo bra det er flere som liker singelframe. alt for mange som går for s4 stilen.. selv om jeg skal ha s4 bakfanger selv da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 ja.. du ser jo ikke så mange som kjører med single frame front. må liksom ha noe ikke alle har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 denne fronten er noe billigere en quality sin http://trolltuning.com/catalog/product_info.php?cPath=56_70_106&products_id=1575 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 da bli det den delen over grillen som må sparkles på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 ja og limes veeeldig godt+ at du får med popnagles det brukte jjeg også men dem synes enda igjennom lakken så jeg må bygge på med litt spakkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 disse fangerene føller ikke bilens linjer spess godt etter min mening :) du burde se et bilde fra siden før du bestemmer deg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 den følger linjene veldig godt+ at den ikke er no spess lavere en orginalfangern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 skeptisk :op: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 jeg har en rs look bakfanger og den er MYYE lavere en frontfangern. fronten er like lav som kanalene på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 man får kjøpt ferdig panser å. så slipper man å kappe osv selv. jeg skal kjøpe ferdig panser til bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg